Idag tänkte jag tipsa er om en mascara. Det är den här mascaran jag alltid går tillbaka till efter att ha utforskat mascaradjungeln. Jag hittar sällan mascaror som jag verkligen gillar då dom flesta oftast känns väldigt stela och torra när dom torkar. Jag gillar när fransarna känns flexibla. Visst om man använder mascara så kommer fransarna kännas stela men denna mascara låter mina fransar till en viss del behålla sin flexibilitet(om man nu kan säga så om fransar?) och känns väldigt lätt på fransarna. Borsten i sig är något jag gillar väääldigt mycket, jag har aldrig varit ett fan av plastborstar på mascaror. Det går att få naturliga separerade långa fransar men det går även att bygga upp dramatisk volym och längd. Nu undrar ni säkert vilken mascara jag skriver om.*Trumvirvel* Max Factor 2000 calorie!
Vilken är din favoritmascara? Har du testat denna och vad tycker du om den? Jag är alltid på jakt efter nya mascaror att prova och om jag inte gillar den nya så går jag ändå tillbaka till min älskade Max Factor 2000 calorie<3
Mascaran in action.
Har skrivit orden mascara och fransar tusen gånger i det här inlägget... Men men, det får ni leva med ;)
 
 
 
 
 
 
favoritmascara, mascara, maxfactor, maxfactor2000calorie, review,

1 kommentarer

Loviisa Schultz

19 Feb 2015 16:57

min favoritmascara är lääääätt ysl baby doll! Fransarna blir sååå fina!

Svar: Den vill jag testa :) ha hört mkt bra saker om den :)
Karin Lindström

Kommentera

Publiceras ej