Varje vår känns det lika fräscht med nya skor och eftersom jag var extremt utråkad av mina boots som jag har använt hela hösten/vintern så gick jag nu äntligen på jakt efter nya skodon.
Vet inte vad man kallar dom? Slip in vans? Sneakers? Snygga är dom i vilket fall även fast dom inte riktigt känns som min stil men man måste ju våga testa nått nytt ibland.
Många tycker nog att det här är mammaskor eller jobbskor men tydligen har birkenstock-skor gjort comeback i år. Även fast jag tidigare har tyckt att dom är väldigt fula så måste jag medge att jag faktiskt tycker dom är rätt så snygga nu... plus att det typ är världens mest bekväma sko! Om fem år kommer jag garanterat kolla tillbaka på det här och undra vad fan jag hade på mig...
Jag köpte båda paren på skopunkten. Kan dock inte hitta dom här exakta på deras hemsida. Vansen var nedsatta till 149:- (egentligen 249:-) och birkenstockskorna 199:- (ska tydligen vara äkta läder?!).
 
 
birkenstock, skopunkten, skor, vans, vår,

1 kommentarer

Sofia Eklund

17 Apr 2015 20:43

gud va snygga slip insen va!!

Svar: Visst är dom 😍
Karin Lindström

Kommentera

Publiceras ej